Nejčastější otázky

Nejčastější otázky

Co je hromadné nakupování?

Nabídka se slevou bude aktivována, pokud o ni projeví zájem dostatečný počet zákazníků. Po zakoupení optimálního počtu nabídek, je sleva aktivována, a pokud je vaše platba připsána na našem účtu, můžete si také rovnou voucher vytisknout nebo jej uplatnit pomocí kódu, který na voucheru najdete.

Voucher bude vygenerován v odkazu v e-mailu, který obdržíte společně s potvrzením o platbě.

Co můžu udělat proto, aby byla sleva aktivována?

Stačí sdílet vybranou nabídku na facebooku či využít programu Doporuč a získej a odeslat ji e-mailem. Není samozřejmě nutné dát vědět stovkám známým.

Když nebude sleva aktivována, vrátíte mi peníze?

Pokud se nenajde dostatečný počet zájemců a sleva tak nebude aktivována, peníze vám budou připsány zpět naúčet. Voucher vám v tom případě nebude vygenerován.

Do kdy mám zaplatit voucher?

Abyste si mohli užít voucher naplno, je nutné, aby byly peníze připsány na našem účtu do 5 dní od skončení slevové akce.

Vrátíte mi platbu, když se peníze nepřipíší na váš účet do 5 dní po skončení akce?

Ano. Vždy je nutné, aby byly peníze připsány na náš účet do 5 dnů od skončení slevové akce. Pokud se stane, že se peníze připíší až po uplynutí této doby, peníze vám samozřejmě vrátíme na váš bankovní účet. Voucher, který vám přišel společně s e-mailem o potvrzení platby, nebude možné vygenerovat a vytisknout.

Jak mám voucher použít?

Postup je velmi snadný:

  • K automatickému vygenerování voucheru dojde po aktivaci slevy.
  • Následně jej budete moci vytisknout pomocí odkazu v e-mailu, který vám přišel společně s potvrzením o platbě.
  • Vygenerovaný voucher naleznete také v záložce Moje nabídky.
  • Voucher není zcela nezbytné vytisknout, pro jeho uplatnění je důležitý kód, který je na něm uveden.
  • Objednanou službu bude možné využít po celou dobu platnosti, která je uvedena na voucheru.
  • V závislosti na povaze služby se buďto nejprve objednáte nebo již přímo služby využijete.
  • Za danou službu již na místě neplatíte, je však nutné předložit přímo vytisknutý voucher nebo příslušný kód.

Mohu z voucheru využít jen určitou část a zbytek později?

Bohužel ne. Pokud jeho podmínky užití nestanoví jinak, nelze voucher využít vícekrát, dostat zpět peníze, ani dostat jinou formu kompenzace. Vždy využijte svůj voucher naplno a nezapomeňte se u toho pořádně pobavit, třeba s partou přátel.

Mohu koupit váš slevový kupón pro někoho jako dárek?

Určitě. Je to zajímavý a netradiční dárek, který jistě potěší. Na voucheru není uvedena cena, ani výše slevy. Pouze kde může obdarovaný voucher uplatnit a další základní důležité informace.

Je moje objednávka při platbě převodem na účet závazná?

Ano. Objednávka je závazná od momentu, kdy zaškrtnete váš souhlas s podmínkami AukroCity a kliknete na tlačítko OBJEDNAT.

Je možné odstoupit od smlouvy?

Spotřebitel má právo na odstoupení od Smlouvy ve lhůtě 14 dní od uzavření Smlouvy. Odstoupení musí být učiněno písemně a v případě, že jej Spotřebitel činí před přijetím Voucheru, musí být zasláno Poskytovateli prostřednictvím Provozovatele (AukroCity). Odstoupení učiněné po přijetí Voucheru Spotřebitelem musí být adresováno Poskytovateli. Od Smlouvy nelze způsobem dle tohoto odstavce odstoupit v souladu s ust. § 53 odst. 8 písm. a) občanského zákoníku v případě, že plnění dle Smlouvy bylo Spotřebiteli Poskytovatelem poskytnuto ještě před uplynutím 14-ti denní lhůty.

Jak funguje Můj AukroCity účet?

AukroCity účet vám slouží především k přehledu zakoupených voucherů, jejich platnosti a hodnocení jednotlivých služeb. http://www.aukrocity.cz/Moje/nabidky

Dále máte možnost si upravit kategorie pro odebírání newsletteru a především sledujte konto vašeho kreditu, který můžete využít pro zakoupení voucheru. Registrace účtu se vytváří automaticky při prvním nákupu. Přihlašovací údaje najdete v e-mailu s potvrzením o první objednávce. Nebo kontaktujte zákaznickou podporu.

Co vše můžete najít na AukroCity účtu:

  • Informace o zakoupených voucherech.
  • Jejich platnost.
  • Dodatečné informace o akcích.
  • Přehled kreditů.
  • Změna hesla.
  • Změna nastavení newsletteru.
  • Osobní informace, které můžete kdykoliv doplnit.

Jak získat kredity?

Doporuč a získej

Poraďte dobře svému známému, kamarádovi či kamarádce, a pokud jeho první nákup bude v minimální hodnotě 200 Kč, odměníme vás kreditem 100 Kč do vašeho AukroCity účtu. Jednoduše odešlete doporučení e-mailem či za pomocí Facebooku. Aby Vám byly připsány kredity, Váš známý klikne na link uvedený ve zprávě a nakoupí.

Jak použít kredity?

Při objednávání slevové akce si vyberte v políčku „Použít kredity“ množství kreditů, které chcete využít. Kredity lze využít při nákupu nad 200 Kč. Slevu lze uplatnit maximálně do 20% z celkové ceny voucheru.

Jaké jsou podmínky affiliate programu?

Jak se sami přesvědčíte, podmínky našeho partnerského programu jsou velmi výhodné. http://www.aukrocity.cz/Affiliate-program

Získáte přístupy do statistik, kde můžete sledovat, jak jste úspěšní. Pokud uživatelé do 30 dní po prokliku nakoupí slevový voucher, získáte provizi 10% z částky nákupu.

Krach poskytovatele

Pokud se stane, že poskytovatel služby není schopen dostát svých závazků, zkrachuje. Peníze vám samozřejmě vrátíme zpět.

Můžete odstranit komentáře z diskuzí či Facebooku?

Ano, v případě níže zmíněných skutečností, které budou v rozporu s pravidly, si vyhrazujeme právo odstranit či editovat příspěvky. Zástupci AukroCity týmu nebudou zdůvodňovat svá rozhodnutí.

Je zakázáno:

  • Užívání vulgarismů, publikování obscénních nebo pornografických textů a materiálů.
  • Umísťování textů podporujících extremní pravici nebo extrémní levici, nebádajících k porušování cizích práv.
  • Umísťování textů zasahujících do autorských práv třetích osob nebo nabádání či umožňování obcházení technických prostředků ochrany autorských práv.
  • Inzerování komerčních projektů, prodeje zboží a služeb, výroby, prodeje, pronájmu internetových stránek apod.
  • Zasílání urážlivých a výhružných zpráv ostatním Uživatelům.
  • Publikování osobních údajů nebo informací, kontaktních údajů, korespondence, e-mailů nebo citací telefonních rozhovorů třetích osob bez předchozího souhlasu všech osob, kterých se tyto údaje a informace týkají.
  • Úmyslné matení lidí, kteří hledají pomoc nebo odpověď na otázku týkající se služeb AukroCity.
  • Publikování textu či fotografií, které jsou v rozporu s dobrými mravy či platnými právními předpisy, případně které by mohly mít negativní vliv na dobrou pověst AukroCity.
AukroCity

Copyright 2012 © Allegro Group CZ, s.r.o. – All rights reserved.